Patrik Šíma: WordPress mýty vs. realita, případové studie

Lektor se zaměří na problematiku rozhodování podnikatelů o výběru softwaru. Znají WordPress, vědí, že je to open-source a zdarma, a proto je to dobré. Na příkladech z praxe bude ukázáno, že ne vše je tak růžové a něco to taky stojí.

patriksimaupr

Patrik Šíma

Zakladatel společnosti WrongWare. Ostravák, otec, manžel, vizionář a podnikatel. Prioritou jsou pro něj zaměstnanci, bezchybná práce a komunikace. mezi jeho záliby patří sport, dobré jídlo, čtení a pohyblivé obrázky.

   Facebook | Twitter | LinkedIn

Videozáznam v archivu Slezské univerzity

WordPress mýty vs. realita, případové studie – #6  (00:33:55)  [95MB]

Prezentace

Martin Brablec: Jak psát úspěšný blog (na WordPressu)

Pustit se do firemního blogu bude jedno z vašich nejnevděčnějších, nejtěžších a nejúmornějších pracovních rozhodnutí. A taky dost možná selžete. Ale když vytrváte, a dokážete na svou stranu strhnout i ostatní, stane se z blogu (skoro) bezúdržbový motor vašeho marketingu. Budete seznámeni se spoustou příkladů z praxe, díky kterým se vyhnete nejtěžším místům, a budete vědět, na co si dát pozor speciálně ve WordPressu.

martinbrablupr

Martin Brablec

Majitel copy & content marketingové agentury, tichý lídr a nositel náhodných zranění z divých her se synem. Krom vedení Obsahové agentury sám píše – už přes 10 let. Pro Home Credit, Jablotron, CERVA Group, Solitea holding, CZC.cz nebo třeba JIC. Taky přednáší a školí. Pije kávu. Hodně.

  Facebook | Twitter | LinkedIn

Videozáznam v archivu Slezské univerzity

Jak psát úspěšný blog (na WordPressu) – #8  (00:43:17)  [81MB]

Prezentace

Petr Hlaváček: Jak jsem použil WordPress pro prodej produktu do celého světa

Shrnutí a popis toho, co je potřeba k vytvoření specifického e-shopu. Jaká úskalí bylo potřeba překonat, co bylo nejtěžší a naopak. Také budou představeny nástroje, na které je třeba web napojit, pluginy a další specifika. (www.bu1.cz a www.bu1gloves.com)

phlavacekupr Petr Hlaváček

IT konzultant, má rád dynamické prostředí internetu a snaží se, aby jeho klienti byli v tomto prostředí konkurenceschopní a úspěšní.

Facebook | Twitter | LinkedIn

Videozáznam v archivu Slezské univerzity

Jak jsem použil WordPress pro prodej produktu do celého světa – #7  (00:28:14)  [48MB]

Prezentace