Pustit se do firemního blogu bude jedno z vašich nejnevděčnějších, nejtěžších a nejúmornějších pracovních rozhodnutí. A taky dost možná selžete. Ale když vytrváte, a dokážete na svou stranu strhnout i ostatní, stane se z blogu (skoro) bezúdržbový motor vašeho marketingu. Budete seznámeni se spoustou příkladů z praxe, díky kterým se vyhnete nejtěžším místům, a budete vědět, na co si dát pozor speciálně ve WordPressu.
Martin Brablec
Majitel copy & content marketingové agentury, tichý lídr a nositel náhodných zranění z divých her se synem. Krom vedení Obsahové agentury sám píše – už přes 10 let. Pro Home Credit, Jablotron, CERVA Group, Solitea holding, CZC.cz nebo třeba JIC. Taky přednáší a školí. Pije kávu. Hodně.
Videozáznam v archivu Slezské univerzity
Jak psát úspěšný blog (na WordPressu) – #8 ✓ (00:43:17) [81MB]